طراحی سقف منزل برای زیبایی دکوراسیون خانه
نوشته شده توسط : هایپر مبل

 

برای طراحی سقف خانه از سقف های کاذب اسفاده کنید

 

ساده ترین کاری که می توان برای طراحی سقف انجام داد، رنگ زدن آن ها است. اما همین رنگ زدن ساده هم می تواند تغییر دلخواه شما را در فضا ایجاد کند. سعی کنید این بار برای طراحی سقف منزلتان رنگی جذاب در نظر بگیرید، اصلا می توانید سقف هر کدام از فضاهایتان را به یک رنگ خاص تغییر دهید با این کار خانه ای با سقف های رنگی خواهید داشت.

 

ساده ترین کاری که می توان برای طراحی سقف انجام داد، رنگ زدن آن ها است

 

برای این که بتوانید هماهنگی بیشتری را در اتاق هایی که سقف شان را رنگ کرده اید پدید بیاورید، می توانید از رنگ بعضی از عناصر موجود در اتاق مانند روتختی و فرش ها برای رنگ سقف کمک بگیرید.

 

برای طراحی سقف منزلتان رنگی جذاب در نظر بگیرید

 

خواهان تغییرات عمیق تری هستید،برای طراحی سقف خانه از سقف های کاذب اسفاده کنید. اعمال کردن سقف کاذب به سقف های معمولی خانه می تواند چهره اتاق تان را دگرگون کند. مخصوصا این که در طراحی این سقف ها می توان از نورپردازی های زیبا و دوست داشتنی هم استفاده کرد.

 

در طراحی این سقف ها می توان از نورپردازی های زیبا و دوست داشتنی هم استفاده کرد 

 

حالا که صحبت از نورپردازی های به میان آمد، بگذارید یک ایده دیگر را هم با شما در میان بگذاریم، نورپردازی های خلاقانه در سقف. شما می توانید برای طراحی سقف خانه به نورپردازی جلوه ای خاص ببخشید، به عکس بالا نگاه کنید و ببینید چگونه نورپردازی سقف باعث شده است تا این اتاق کودک خواستنی تر و زیباتر به نظر برسد.

 

شما می توانید برای طراحی سقف خانه به نورپردازی جلوه ای خاص ببخشید

 

در این عکس می بینید که چگونه طراحی سقف منزل باعث شده تا تفکیک فضایی بدون استفاده از دیوار صورت بگیرد و تاثیر متفاوتی را در فضای پذیرایی خانه ایجاد کند.




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: